Pages

Wednesday, October 17, 2012

Prieten sau nu

Este o vorba "Fereste-ma Doamne de prieteni ca de dusmani ma feresc singur".
Stau si ma intreb daca eu sunt cumva intr-o stare de ebrietate sustinuta de ceva ani ca numai "prieteni" de calitate am.
As indrazni sa spun ca ultima persoana pe care as putea sa o numesc prieten am pierdut-o in liceu, dar as fi nedreapta cu cateva persoane care mi-au fost alaturi in anii de dupa. Prietena mea, singura pe care o mai pot numi asa, e plecata in tari mai calde de un an si ceva dar chiar si atunci cand inca era in tara aveam sentimentul ca problemele ei ma coplesesc. O iubesc enorm dar nu mai reusesc sa fac fata evenimentelor din viata ei. Alte persoane pe care as indrazni sa le numesc prieteni sunt fostii iubiti si asta doar pentru ca eu incerc sa compensez lipsa prietenilor cu prezenta lor si cred ca asta in ochii unora este o complicatie majora. Eu am considerat intotdeauna ca iubitul trebuie sa iti fie inainte de toate prieten...cine nu e de acord cu mine asta e.
Imi lipseste un prieten in viata mea asa cum imi lipseste aerul cand ma sufoc. Am invatat sa zambesc la toate glumele proaste din jur facute de asa zisii amici care duc lipsa de evenimente in viata lor si se distreaza producand situatii jenante, am invatat sa zambesc si sa fiu draguta chiar daca as vrea sa tip si sa fug.
Stiu ca cel mai greu este sa asculti pe cei din jur si incerc sa fac lucrul asta dar tot mai multi nu au nimic de spus si ce este si mai groaznic este ca am inceput si eu sa nu am nimic interesant de spus....
Incerc uneori sa tac, sa ies si sa ii ascult pe restul si sa nu comentez nimic dar nu reusesc decat sa atrag mai multa atentie asupra mea pentru ca eu sunt de fel o persoana galagioasa care rade mereu si care vorbeste mai mereu prea tare si atunci toti incep sa ma intrebe obsesiv " Da ce ai?", "Da ce e cu tine?", "Da tu erai de gasca ce stai asa?".
Incep sa cred ca nu am sorti de izbanda... Am nevoie de o gura de aer, o gura de aer proaspata pentru ca a cam inceput sa se imputa viata asta a mea.
Am sa scriu un anunt la mica publicitate "24 ani, 173/64, satena, provenita dintr-o familie cu 2 copii, studii superioare, cu viitor loc de munca asigurat schimb/vand viata pentru o saptamana de vara pe o campie plina cu papadie. Bonus atasez o mana de persoane cu impresii si situatie materiala buna dar cu putine calitati. Negociabil.
Oare primesc oferte?!?
P.S. Caut prieten pentru sfarsitul lumii.

No comments :