Pages

Monday, October 1, 2012

...pentru moment

^Chiar daca nesiguranta nu a disparut, zilele trecute ne-am simtit bine impreuna. Stiu ca o sa ma intunec la fata cand o sa o vad dar acum ma bucur de moment...e tot ce am. Mi-as fi dorit aseara sa ies cu restul in oras dar nu ma simteam extraordinar si aveam indoieli si asupra companiei...dar seara pe care am petrecut-o impreuna in ciuda faptului ca nu ma simteam prea bine a fost foarte draguta...
Ma surprinde uneori placut ca retine anumite detalii, dar uneori observa si detalii care nu ar trebui sa le vada :)
^Azi ma simt obosita, mi-am facut abonament la sala, marti e prima zi sa vad daca fac fata. As vrea sa imi fac trupul sa arate mai bine dar sunt prea comoda, poate o sa reusesc sa ma ambitionez sa ma simt mai bine in pielea mea, uneori ma gandesc ca daca o sa dispara obsesia asta o sa apara alta...si alta...
^Vreau sa ii cumpar un cadou...normal cadoul e pentru craciun dar pentru ca vreau sa il comand o sa dureze pana ajunge si as vrea sa il iau din timp. Mi-am facut curaj si am cautat azi un ceas mecanic, e aceasi firma ca si ceasul vechi care a ramas la Mau, cel pe care ceasornicarul a spus ca fim fericiti ca functioneaza asa cum o face pentru ca este un ceas foarte vechi... Ceasul ales de mine e frumos, ciudat... imi e frica sa nu il considere prea ciudat. Ii plac lucrurile scumpe, ii plac lucrurile de firma si stiu sigur ca ii plac ceasurile (3 din 3 un cadou reusit) si si-ar dori unul cu mecanismul la vedere (4 din 4...). Macar ideea ca se vede mecanismul, ca e mecanic si de firma ar trebui sa il incante daca designul o sa fie prea pretentios pentru gusturile lui...
Inca mai stau si analizez ideea...

No comments :