Pages

Thursday, July 5, 2012

tot aici...

...m-am saturat de zidul pe care l-am ridicat in jurul meu, incep sa ma simt claustrofoba in propria mea viata... zic mereu senina si chiar zambitoare ca am depasit momentele din trecut dar ma mint cu nerusinare si mie nu imi place sa mint.
cred ca nu ii mai mint pe cei din jurul meu pentru ca sunt satula de cat de mult ma mint singura...imi e atat de frica sa nu fiu ranita incat am ajuns sa nu mai fac nici jumatate din lucrurile pe care as dori sa le fac...
il simt rece si distant, el zice ca nu e...oare ceea ce simt e de fapt e raceala si distanta pe care o impun eu?!?
tanjesc dupa afectiune si nu las pe nimeni in viata mea, ma ascund in spatele unei imagini despre care ma intreb uneori daca ma mai reprezinta macar...
Eu m-am nascut aici degeaba....

No comments :