Pages

Sunday, July 15, 2012

Poveste


A fost o dată ca nici o dată o fată cu ochii calzi de căprioară și părul dulce de castan, cu buze roșii mușcate de vânt și degete subțiri ce puteau împleti pânze de păianjen. Și anii treceau și fata creștea dar ceva mereu lipsea, lipseau buzele care să îi sărute ochii, mâinile care să îi mângâie părul, brațul pe care să își pună mâna. Nu trecu mult timp și apăru prințul…the end…. Măcar așa fiecare poate să își construiască propria poveste, cu happy end sau nu… Eu am mai încheiat una, nu știu ce a fost în capul meu…de fapt asta spun de fiecare dată ”oare ce a fost în capul meu” de parcă nu știu că vreau mereu același lucru….Vreau să plâng să îmi golesc sufletul dar nu curge nici o lacrimă pentru că nu are de ce… De ce țin cu dinții chiar și de lucrurile care știu că nu îmi fac bine? Când oare o să reușesc să mă bucur de mine fără să fie nevoie să mă uit lângă mine căutând aprobare?!?!? 

No comments :