Pages

Wednesday, February 20, 2013

Do robots have feelings?



Azi e una din zilele alea în care nu îmi doresc altceva decât să stau și să plâng...să plâng până simt că numai am ce plânge, să îmi curăț sufletul de toate fosilele ce mai zăbovesc pe acolo...
Ce ușor ar fi dacă am avea aceleași setări precum Mozila... să dăm când ne plictisim ”șterge istoric”, ”șterge toate cookie-urile” și să o luăm de la capăt... să păstrăm în bookmark doar amintirile la care vrem să revenim uneori...să ne facem câte un update din când în când doar așa să fim în pas cu moda... să țină minte toate datele importante și să apară automat când ne logăm :)) la cât ne-am robotizat ce ar fi acum să avem și softuri pentru emoții și aplicații pentru activități...



4 comments :

Iahim said...

Nespus de admirata mea prietenă,... "în pat" cu moda?! Noi vă iubim şi vă stimăm, dar ... dacă Moda s-ar urca în patul dvs., cu siguranţă aţi da-o jos! :))

Iahim said...

Asta nu din cauza simţului estetic, de care abundaţi, ci a unei anumite... să-i zicem NEHOTĂRÂRI?! :))

TiSento said...
This comment has been removed by the author.
TiSento said...

:)) am editat o data dar vad ca nu s-a corectat....a doua oara nu am mai citit am crezut ca s-a salvat