Pages

Wednesday, January 30, 2013

Ce te face fericit?


Am citit un articol interesant pe un blog și mi-a plăcut îndeajuns de mult încât să fur ideea: ”Care sunt lucrurile mărunte care te fac fericit?”
Cred că nu acordăm suficientă atenție acelor momente mărunte care ne aduc zâmbetul pe buze, ar trebui să le prețuim mai mult.
Care sunt lucrurile care mă fac pe mine fericită...păi să vedem: o melodie veche dar bună, un sms de bună dimineața, un telefon de la o persoană neașteptată, o pisică care se alintă la picioarele mele, nasul umed al unui cățel, o ciocolată cu alune, un corn cu cremă de șampanie, vocea nepoților mei, o porție de paste cu ton, o agendă colorată, un sărut furat, o pizza picantă, mirosul unui parfum bun, o îmbrățișare, o pereche de cercei noi, o porție de lasagnia cu un pahar de bere, un răsărit de soare cu picioarele în nisip, o poză reușită, sunetul trenului în miezul nopții, un apus de soare pe o bancă, o pungă de pop-corn cu caramel, o pereche de blugi perfecți, un buchet cu flori de câmp, o cremă de corp parfumată, un obiect cu Marilyn Monroe, o ojă de calitate, o pereche de botine, zâmbetul prietenilor mei, un album foto, un gadget nou, un episod din serialul preferat, o carte bună, o geantă nouă, o pușculiță în formă de porcușor, un cadou împachetat bine, o coafură reușită, amintirile amuzante din copilărie, o pereche de șosete pufoase, o seară perfectă, revistele cu rețete(pe care nu le folosesc niciodată :) ), un breloc interesant....și câte și mai câte lucruri mici...

No comments :