Pages

Thursday, January 17, 2013

Şi când voi fi mare o să...

Ce vrei să te faci când vei fi mare?

Doctor veterinar, arheolog...sunt singurele profesii pe care mi le amintesc că vroiam să le fac. Cel mai aproape am fost de arheolog şi asta doar pentru că specializarea pe care am absolvit-o făcea parte din aceaşi facultate care organiza masterul în arheologie :))
Îmi place ceea ce fac şi oamenii observă asta atunci când vorbesc despre munca mea dar uneori simt că nu fac nimic care să conteze...
Unii ar spune că am tot timpul din lume să realizez ce mi-am propus ("ce mi-am prospus" ha nu mi-am propus nimic, aş vrea doar să nu fiu uşor de uitat) dar cine ştie exact cât timp avem şi mai mult nu ştiu dacă vreau tot timpul din lume.
Mă uit la mine cât de entuziasmată sunt de ideea că eu voi fi vocea roboţelului care va întâmpina şomerii ce vor apela Linia Verde, de parcă e cine ştie ce realizare...dar parcă e o formă de recunoaştere.
Singurele mele "REALIZĂRI" sunt cele 20 şi ceva de diplome CNFPA (nici numai ştiu exact numărul) pe care apare numele meu în dreptul funcţiei de secretar, numele meu pe pagina de titlu al unui studiu privind evoluţia şomajului în judeţele Galaţi şi Brăila (la personal auxiliar), pozele mele pe coperta şi în interiorul unui ghid de bune practici redactat la finalizarea implementării unui proiect european şi acum asta...vocea din telefon care va întâmpina doritorii pentru cel puţin 18 luni de acum în colo...
Da, sunt o mică vedetă...în mintea mea normal... ha ha ha

No comments :