Pages

Wednesday, September 26, 2012

Tragedia unui noi inceput

Calmul dinaintea furtunii... cred ca descrie atat de bine starea in care sunt acum.
Sunt foarte calma in legatura cu situatia mea actuala, sau imi place sa cred ca sunt asa. De ce ma contrazic? Pentru ca desi ma bucur de pauza si ma odihnesc si sunt multumita de ideea de "vacanta" am inceput sa am iar un somn agitat, visez urat, ma foiesc nu imi gasesc locul in pat. De curand am dormit doua nopti cu verisoara mea, aparent in fiecare noapte am vorbit prin somn ba chiar am gesticulat aprins. Ultima data cand mi-a atras cineva atentia ca ma cert prin somn era in liceu.
Aceasi stare de agitatie in somn am simtit-o si in perioada trecuta in care am fost in somaj, incep sa cred ca e o legatura. Constient nu resimt nici o frustrare poate doar o ingrijorare in ceea ce privesc cheltuielile si lipsa banilor in perioada urmatoare dar inconstient cred ca sunt mai tulburata decat vreau sa recunosc.
Sunt usor comoda si trebuie sa fac ceva in privinta asta. Am decis sa renunt la ideea de master cu care am cochetat saptamanile trecute, nu stiu ce anume m-a demoralizat mai tare: faptul ca nu sunt destul de pregatita pentru interviu, ca anul trecut au fost foarte multi care veneau cu note de 10 la licenta, ca anul trecut nu s-a organizat din cauza numarului mic de studenti, bursa aproape inexistenta....oricare ar fi adevaratul motiv ideea si-a pierdut din putere...si cred ca si eu.

No comments :