Pages

Friday, September 21, 2012

Fragmente...


Am crescut dar imi doresc sa retraiesc sentimentele pe care le simteam in urma cu cativa ani, atunci ma simteam iubita. In ultimele doua relatii nu am mai trait acel sentiment. Imi lipseste comoditatea relatiei de lunga durata in care cunosti persoana de langa tine, daca nu in intregime macar un pic mai mult si stii care sunt lucrurile care trebuie sa le faci ca sa fie bine.
Ma uit la el si nu gasesc un punct comun intre noi, il simt ca ar vrea sa il sustin mai mult si sa il contrazic mai putin :), sa vorbesc mai putin despre lucrurile personale pe care EU le gasesc relevante,despre lucrurile pe care eu vreau ca el sa stie ca nu imi plac...nu vrea sa discute despre ele. Am si eu subiecte despre care uneori imi e greu sa vorbesc, ma rusinez sau ma simt ciudat dar sunt lucruri care trebuie discutate.
Nu sunt la fel de entuziasmata ca si el cand calca acceleratia, cand tureaza motorul, nu sunt la fel de incantata de interiorul X5-ului lui fratesu, nu sunt data peste cap de telefonul lui pe care nici dealerii GSM din oras nu l-au vazut inca... Ce faci cand simti ca el vrea sa fii mai expresiva dar pe tine nu te atrag lucrurile astea?
Imi place uneori de el dar ma simt mereu in atac, astept sa spuna in fiecare minut "pa" si as vrea sa fiu detasata cand se intampla asta, nu mi-ar placea sa plang pentru relatia asta, pentru el...
Sunt constienta ca trebuie sa schimb atitudinea asta daca vreau sa am o relatie, persoanele au inceput sa ofere mai putin si trebuie sa ma multumesc cu ce se gaseste pe "piata"...

No comments :