Pages

Saturday, August 28, 2010

empty shell



De ce?
De ce eu trebuie sa fiu aici...acum...
Ma uitam in ochii ei cand vorbea despre el, despre primul sarut cand s-au impacat despre anii care au trecut peste ei...si imi venea sa urlu...imi venea sa fug din masina si sa urlu...de ce cand ma uit inapoi nu imi vin in minte amintiri frumoase, de ce singurul lucru care il simt este singuratatea...
Plang...
Nu am mai plans de ceva timp, am incercat sa inteleg si sa ma obisnuiesc cu situatia...dar azi nu...acum nu...urlu si ma intreb de ce iar eu...
Nu am cerut niciodata o relatie perfecta, nu cred in asa ceva, nu cred in fericire pura fara munca...am vrut doar pe cineva care sa lupte alaturi de mine...
Nu pot sa fac asta...nu iar...zambesc si ma mint ca e bine...ca sunt puternica si frumoasa...dar nu pot...nu mai am nimic de oferit sunt doar o carcasa...o carcasa goala...nu pot sa fac nimic, nu mai sunt capabila..sunt un nimeni cu fundita roz.

No comments :