Pages

Monday, September 6, 2010

go away...



Astazi il ascund, nu ma pot uita la el...ma enerveaza cand verific ceva pe mess sau pe facebook si ii vad poza...nu pot sa il vad acum...nu pot pentru ca acum imi lipsesc atat de mult lucrurile mici...
Vreau sa fiu stransa in brate...o doamne ce imi lipseste o imbratisare...sa simt ca imi rupe oasele numai sa ma ia cineva in brate...sa ma sarute jucaus...din cap pana in picioare...sa ma tina in brate si sa ma sarute pe gat si eu sa strang din umeri ca ma gadila... imi lipsesc atat de mult joculetele astea... si astazi stiu ca trebuie sa ma obisnuiesc cu ideea ca macar pentru moment sunt singura...si ca exista posibilitatea ca situatia asta sa nu se remedieze prea curand si tocmai de asta... astazi nu pot sa te vad...nu mai suport sa te vad cand stiu ca nu pot sa vorbesc cu tine, ca nu pot sa ma descarc...ca nu pot sa fug la tine sa iti spun bune si rele...
Astazi il ascund...te ascund...

No comments :