Pages

Sunday, August 8, 2010



4.04 atat arata ecranul ceasului a carui baterie am schimbat-o ieri ...
E atat de liniste incat e aproape deranjant. Nu ma deranjeaza linistea atunci cand simti caldura unui corp alaturi, dat altfel linistea pentru mine semnifica singuratate ... dar o caut ... O caut pentru ca este singurul mod in care ma pot minti ca ma relaxez ...
Fosnetul frunzelor din spatele meu imi trezeste un soi de paranoia ... ma tot intorc sa vad ce e si sunetul se opreste ... si povestea se repeta si ma intorc iar si ... si liniste ... cred ca e vantul sau un catel care se joaca cu mine. Ma pun sa citesc in continuare cartea care o tin in mana...este interesanta si totusi stiu ca nu este pentru mine, dar continui sa citesc ... si atunci vad ... vad cine facea zgomotul care rasuna printre frunzele uscate din spatele meu...
A aparut in dreapta mea langa banca de alaturi...e...e o soparla :)))) Cat zgomot putea sa scoata micuta, stau nemiscata sa nu o sperii ... se uita lung la mine si isi continue drumul printre frunze ... e cald ... 4.17

2 comments :

Miruna Marinescu said...

scrii foarte frumos ...nu te-ai gandit sa publici o carte??

TiSento said...

nu cred ca pot ajunge pana acolo