Pages

Wednesday, May 7, 2014

Karma

Tind să cred în ideea de karmă, în ideea că lucrurile au tendinţa de a se compensa undeva pe parcurs. Am fost plecată la Bucureşti pentru o intervenţie chirurgicală şi normal că pregătirile au început de acasă: - am fost la cosmetică să rezolv o problemă înţepătoare, numai că lucrurile au luat o întorsătură nu tocmai plăcută şi a trebuit să apelez la alte metode - m-am foit o săptămână să caut cazare pe undeva pe lângă spital, până m-am decis eu s-au terminat ofertele şi locurile, dar cum tot răul e spre bine am găsit o cameră la cel mai apropiat hotel. Am schimbat camera când am ajuns acolo pentru că nu mergea cheia dar într-un final ne-am cazat. M-am internat, toate bune şi frumoase analize, controale, discuţii...la final se decide că am nevoie de un ekg şi o ecografie doar că în spital nu mai este doctor aşa că pune şi sună în stânga şi în dreaptă să vedem cine ne ajută şi pe noi cu un control. Cu greu am găsit un cabinet particular dispus să ne ajute. Rezultatul controlului a fost bun aşa că operaţia a rămas în continuare programată pentru a doua zi. Dimineaţă plec spre sala de operaţie, mă pregătesc doamnele acolo..dorm..mă trezesc şi să vezi surpriză nu m-au putut opera pentru că nu au putut să mă intubeze, aşa că am plecat acasă. Am fost dezamăgită (mama foarte tare)dar am considerat că aşa trebuia să se întâmplă, au fost multe suflete care au spus o rugăciune pentru mine şi dacă operaţia nu s-a putut face cred că nu trebuia să se facă acum. Pentru că nu m-am operat am putut să îmi susţin traseul pentru examenul de conducere şi surpriză l-am luat. Spun surpriză pentru că în ziua de azi lumea zice că doar cu spagă se face treaba şi eu am vrut să văd dacă reuşesc fără ajutor. Ajutor am avut, că sigur s-a gândit cineva şi la mine şi acum sunt şofer cu acte în regulă chiar dacă mai rămân pieton o perioadă. Deci pentru moment lucrurile s-au aşezat frumos, să vedem ce ne rezervă viitorul.

No comments :