Pages

Monday, May 10, 2010

ca maine


a trecut ceva timp, prea mult timp...si uit cum sa iti scriu. :) mai ca maine implinesc anii si singura mea grija e oare ce o sa fac, oare dau examen in ziua aia, oare ce sa duc sa servesc...ziua mea...nu o mai simt de mult a mea..singurul lucru care l-am facut pentru mine de ziua mea anul trecut a fost sa imi iau o chestie pentru fata..anul asta nici asta nu cred ca o sa fac
ma simt pierduta intr-o stare de plictiseala cronica, nu ma pot deloc aduna cu toate ca stiu ca trebuie neaparat sa o fac...trebuie sa imi termin licenta si eu nu am facut nimic...
imi lipseste ceva si uneori ma intreb ce e acel ceva, unde l-am pierdut si cum pot sa il iau inapoi...imi doresc atat de mult sa trec la nivelul urmator dar imi e atat de frica, ca o data ajunsa acolo nu o sa pot face fata..imi doresc sa pot sa ma bucur de viata mea asa cum e dar nu stiu cum sa o fac...sunt prea agatata de niste lucruri marunte care imi umbresc vederea in peisaj...imi e rusine ca nu pot sa leg doua cuvinte intre ele si nu pot scrie un text normal...am uitat cum sa o fac

1 comment :

Hiacint said...

Intervin offtopic, insa nu am gasit o adresa de contact: Sunt Mihaela
Butnaru, scriu la bookblog.ro, puteti afla mai multe despre mine de acolo
sau de pe blogul personal. Momentan lucrez la un studiu despre comunicarea
pe bloguri si am nevoie sa imi raspundeti la 16 intrebari despre blogging.
Daca va intereseaza sa participati la acest studiu, trimiteti-mi un e-mail
la adresa mihaela.butnaru[at]gmail.com si va voi da toate detaliile.
Participind puteti cistiga, prin tragere la sorti, un premiu surpriza.