Pages

Thursday, January 28, 2010

de dor



Mie tare dor sa mai vorbim, am si uitat - din nou - cum sa vorbesc cu tine...ma simt mai rau, ma simt mai bine sunt sentimente confuze in mine...sarbatorile au trecut, mai bine ca anul trecut si totusi parca intr-un fel incomode...nepotica mea a crescut...sunt matusica in toata regula acum si cine stie poate o sa mai am un nepot...cu el...am avut un sfarsit de an incert si un inceput si mai incert...cei drept am incercat sa fiu mai intelegatoare dupa ce am ajuns acasa...sa incerc sa fiu mai putin critica si cicalitoare si pentru un timp mi-a iesit si a fost si bine...dar surpriza -sau nu- nu a fost indeajuns, sau poate cine stie...m-am saturat sa mai caut scuze de ce el e asa si de ce eu ma pedepsesc atat...a murit un prieten de-a lu fratemiu, mamaita e in spital..destul de rau...si eu nu stiu ce sa fac...nu stiu cum sa ma impart...mie frica de consecinte si mie asa greu ca simt ca nu am cu cine sa cladesc si de cine sa ma sprijin...astept sa termin examenele...astept sa treaca anul si daca am sa reusesc sa ajung cu bine pe urmatorul mal atunci o sa fie cu siguranta mai bine...mult mai bine indiferent ce va fi...si intre timp mai trebuie sa invat si sa inot..dar nu de inec imi e frica ci de oamenii care se ineaca in jurul meu...
mie dor...si sper sa ma trezesc curand ca pot sa fiu iar eu..cu tine

1 comment :

Lucian Ionescu - picatura de adevar said...

Nu ti-am scris niciun comenariu pana acum pentru ca am dorit sa fiu doar "spectator".
Am dorit sa vad momente traite frumos si intens.
Probabil esti o fire mult prea sensibila fata de vremurile pe care le traim. Comentariile tale despre...orice, sincer ,mi-au placut foarte mult. Chiar iti "urmaresc"blogurile cu placere si interes.