Pages

Wednesday, February 25, 2009

A B C si-un inceput


A trecut atat de mult timp de cand nu mi-am mai vizitat coltul meu de liniste...au inceput unele lucruri, s-au terminat altele intre timp si parca fara sa imi dau seama o sa zboare si anul asta...am prins o pasiune sa citesc si totusi nu citesc carti care imi trebuie la fac. care sunt si asa destul de stufoase...am citit mai de mult "eseu despre orbire" de Jose Saramago de curand am terminat "toate numele" si aproape am citit toata cartea "pestera" de acelasi autor...
"eseu despre orbire" mi-a placut si acum am imagini in cap din cartea aia..."toate numele" cu toate ca nu eram convinsa ca imi place nici dupa ce trecusem de jumatate, cand am terminat-o am zis ca a meritat..."pestera" in schimb nu cred ca o sa o termin...mai am cateva pagini si termin " de ce iubim femeile" de Mircea Cartarescu care e draguta cu toate ca asteptam altceva de la ea...oricum e usor de lecturat...o alta carte usoara " cum sa nu dai chix ca femeie" de Carmen Rico-Godoy o carte de dupa-amiaza umoristica si zic eu destul de reala
:)) si uite asa mi-am insirat eu lectura din ultimul timp

No comments :