Pages

Friday, January 2, 2009

un alt inceput



a trecut atata mai bine de un an si totusi nu am reusit sa trec peste tot ce a fost...acum stiu ca nu e bine sa te implici intr-o relatie daca nu ai trecut peste cealalta...dar e placut sa te amagesti macar pentru un timp, pana iti dai seama ca nu faci decat sa te adancesti mai tare intr-o lume care nu mai e de mult a ta...
incerc sa schimb lucrurile in jurul meu ca sa fug de trecut si uneori chiar reusesc...:)) pe cine vreau eu sa mint...nu prea ma pricep la asta...nu ma pricep la partea cu uitatul mai ales cand stiu ca am vrut sa fiu acolo cum sa imi doresc acum sa uit tot ce eu cladeam...si acum? si acum ce? si acum nimic...ma mint in zadar ca fac ceva..ca nu mai fac compromisuri..ca daca nu e cum vreau eu nu mai e deloc...ma mint singura si am inceput sa devin dependenta de asta...e drogul meu...simt uneori ca ma pedepsesc...nu e asa rau, nu mereu
am inceput un nou an si gandurile mele nu descriu nici un tablou maret, nu contureaza nici o frumoasa poveste...e doar un an nou si aceleasi lucruri cu aceasi rutina singura diferenta e ca tre sa schimb o cifra din varsta mea...oamenii sunt aceeasi...rutina e aceasi...schimbarile sunt asa mici ca nici macar nu le simt cu adevarat...da si...nu e nimic...mergem mai departe pana cand ne impiedicam ca prostii de un capat de teava lasat de idiotii de la primarie si ne rupem gatu sau pana pustiul care "a luat" carnetul maine ne invata cum sa mergem pe trecerea de pietoni...
dar suntem impacati si multumiti ca traim si ca facem lucruri pe care nici nu dorim sa le facem...
dar ce importanta are..important e ca traim si hei..la multi ani suntem in 2009

No comments :