Pages

Saturday, October 27, 2007

tomnatic suflet

e frig si ma simt singura...ma chinui sa nu plang, nu vreau sa plang...imi lipseste o atingere, imi lipseste un sarut, imi lipseste un cuvant si nu stiu unde sa le caut...sunt vesela mai mereu, cel putin incerc sa fiu...ma joc cu cuvintele si spun oricui ca il iubesc...vorbesc despre trecut si aflu cate am pierdut...aflu ca mai era un drum pe care puteam sa merg...nu stiu daca era mai bine sau nu dar acum stiu ca mai aveam o optiune...tanjesc dupa atentie si mi se da...tanjesc dupa atingere dar nu e nimeni acolo....mie frig si sunt singura...e pustie casa si parca nici o data nu a fost asa de rece cu mine....ma chinui sa nu plang si imi opresc lacrimile sa nu curga....nu imi e dor de trecut imi e dor de mine in bratele cuiva...si totusi imi e frica sa las pe cineva sa ma ia in brate...imi e dor de soare si totusi daca vrei soarele il poti gasi in ochii cuiva...Tit-tit zambeste pentru mine

No comments :