Pages

Thursday, October 11, 2007

oare

Ma uit in jurul meu la cum ma percepe lumea...lumea care ma cunostea din vedere prin liceu ma stia alaturi de El si cand vorbeam cu ele si au auzit parca ma priveau cu mila...intr-o sigura fata m-am regasit...mi-am dat seama ca si ea trecuse printr-o despartire si acum era intr-o relatie noua dar uneori seara se gandeste la trecut...e singura care a spus.."e greu cand in tot ce faci e langa tine si intr-o clipa dispare...nu ai cum sa uiti"si asa si este nu uiti
ma uit la oamenii din jur..daca privesti inainte spre o alta relatie inseamna ca nu ai iubit si ca nu suferi destul...nimeni nu se gandeste ca poate cauti ca sa nu mai suferi, ca sa iti faci alte amintiri..unele noi...iar daca te gandesti la trecut esti obsedata si inca plangi dupa el....si atunci cum sa fii..ce sa faci ca sa arati ca l-ai iubit si ai inteles ca sa terminat si ca acum nu ai sa il uiti da vrei doar sa fii fericita? vreti sa auziti ca inca ma gandesc la trecut...da...sunt seri cand mie dor de el...mie dor sa ma sarute...mie dor sa pot sa fug in bratele lui si sa pot sa plang sa ma descarc si el sa ma stranga in brate si sa imi spuna ca el e acolo si ca amandoi o sa trecem peste....dar nu se poate asa ca da....ma uit inainte sa vad daca e cineva in fata mea care ar putea sa imi spuna asta si eu sa pot la randul meu sa fac la fel...
e normal...e ciclul vietii si fara sa vrem trecem prin el....Iubesc trecutul si Ador viitorul

No comments :