Pages

Sunday, April 1, 2012

un nou record



daca ar fi sa enumar relatiile mele ar iesi cam asa: una de 3 ani si jumatate, una de 2 ani jumatate si una de un an...fix in ordinea asta...si uite ca vine numarul 4...ta tam...3 zile =))) nu te asteptai la asta nu?
inca ma gandesc ca e o gluma proasta de 1 aprilie dar sunt din ce in ce mai convinsa ca nu este...stii care e partea cea mai ciudata?!?! ca nu aveam nici o treaba unul cu altul...si simteam ca imi retraiesc cosmarul din liceu pentru ca era de aceasi inaltime cu mine si nu puteam sa ma incalt cu nimic care avea un pic de talpa de frica sa nu fiu mai inalta (nu suport ideea asta)si totusi cand am primit mesajul ceva..undeva..s-a rupt...

ieri ma gandeam la el si rasarea un zambet discret in coltul gurii la ideea ca poate ne vedem..(nu s-a intamplat)... a fost asa o zi ciudata...fara sa vreau am inceput sa ma uit la niste e-mail-uri mai vechi si am ras cu tot sufletul si radiam cand citeam toate nebuniile pe care le primeam/ trimiteam cu "Nr.2"...dar nu stiu din ce motiv (ar trebui sa stiu mai bine ca mereu se intampla asa)m-am uitat si la e-mail-urile de la "nr.1" si ziua s-a intunecat :)) a disparut repede zambetul de pe buze...dar am iesit afara in speranta ca am sa uit repede si o sa trec peste...
pe afara ce sa vezi..."nr.3" curta o fata...si eu care ma intrebam de ce nu se mai baga el in seama si de ce simt ca ma evita...uite ca am aflat raspunsul si la intrebarea asta...foarte ciudata ziua de ieri....

am asa un dor nebun sa pot vorbi cu cineva...mi se facuse dor de prietena mea ieri si atat ce m-am gandit la ea..nu am mai vorbit de 2 luni si ceva...cand am vazut ca a intrat pe mess aproape ca ma bufnise plansul de fericire...o conversatie scurta dar faptul ca am reusit sa schimbam cateva vorbe sa stiu ca este bine m-a facut sa ma simt extraordinar...
hmm ce saptamana ciudata...ehh nici nu mai conteaza

No comments :