Pages

Friday, December 30, 2011

de craciun...



Ce inseamna atunci cand realizezi ca iubesti un om dar stii ca nu are nici un viitor relatia voastra?!
Il iubesc, il ador chiar in anumite momente dar stiu ca decizia de a ne desparti a fost cel mai bun lucru pentru noi...
Iubesc modul in care ma atinge, ador felul in care ma saruta, urasc raceala lui si indiferenta pe care o etala atunci cand aveam discutii serioase despre noi, urasc gelozia lui nemeritata din anumite momente stupide...
Iubesc modul in care ma strans in brate cand am stat acele ore impreuna, pentru un moment am simtit ca ma iubeste, am simtit atata caldura si atatea lucruri incat nici nu pot sa le pun in cuvinte si parca mai multe decat am simtit in timpul relatiei...
Cat de bizara este viata...daca si-ar fi trecut peste orgoliu si mi-ar fi spus "te iubesc" acum poate ca am fi fost doi si nu as cauta un viitor pe o alta cale...fara el
Cat de ciudat este sa regreti un lucru care nu era in puterea ta sa il faci...

No comments :