Pages

Saturday, October 4, 2008

Brumarel

o luna plina de activitati daca le pot numi asa...vine tata acasa si ca orice copil frumos si bun ar trebui sa ma bucur...oare se supara cineva daca nu am sa sar in sus de bucurie? m-am obisnuit atat de mult sa fiu singura incat acum simt ca imi invadeaza cineva spatiul...ma obisnuisem sa imi fac singura mancare sa imi dramuiesc eu bani si sa nu astept nimic de la nimeni acum totul e dat peste cap...alta prezenta in casa si alta voce care va rasuna pe langa a mea in casa...am sa incerc sa nu dau atat de multa importanta momentului pentru ca ma complic singura...
incepe facultatea...o nebunie tinand cont ca sunt anul 2, am reusit sa imi pastrez locul la buget si inca mai aspir la o bursa de vreun fel...toata programa sa schimbat si toate cursurile sunt diferite de anul 1...si ca de obicei dem 1 e de acomodare dar spre deosebire de anul 1 intram mai direct in paine...am sperante ca totul o sa fie bine

No comments :