Pages

Friday, June 27, 2008

dezamagita



De la inceput mi s-a parut ca relatia asta e mai grea decat ar trebui sa fie dar am zis ca poate fantomele trecutului sunt inca intre noi...adevarul e ca aparent chiar sunt dar nu aduse numai de mine ci foarte ciudat aduse si de el...ma dejamagit nu din cauza fantomelor :)) ca asta o rezolvam in timp ci din cauza ca mia aratat ca nu poate fi acolo cand eu simt mai puternic nevoia de sprijin si mia aratat ca acel " te iubesc" nu e nici pe jumatate la fel de profund cand vine vorba de practica..pacat...a fost asa greu ieri cand ma luptam intre sentimentul ca il pierd si sentimentul ca el nu merita pentru ca nu poate fi alaturi de mine...cred ca frica de singuratate castiga iar dar nu stiu pentru cat timp...daca, cand eram cu Iulian spuneam ca merita sa inchid ochii ca o sa fie bine cand o sa ne stabilizam acum nu stiu daca mai merita, nu am speranta ca viitorul e atat de roz si de bogat...
Recunosc ca regret aceste sentimente dar cred ca realitatea ma mai loveste uneori...am sa fiu aici atat cat se poate mie frica sa nu ma atasez prea tare pentru ca sincer il simt total off in relatia asta si cred ca ma lupt singura

1 comment :

ClaudelGFX said...

heh fantomele alea or sa-ti dea mereu batai de cap :|