Pages

Saturday, May 24, 2008

snow white

Oare de ce ma intorc catre tine numai in zilele triste, cand simt ca pierd ceva? Cum poate o melodie asa trista si plina de reprosuri sa fie melodia unui cuplu ? http://fr.youtube.com/watch?v=Abl18uCA0zo
si totusi e atat de adevarata melodia, e atat de completa de lucrurile care ne lovesc zilnic, e atat de plina de mine...
am 20 de ani si pot sa spun ca in toti acesti ani am adunat langa mine:
- o mana de prieteni care m-au tradat
- un porcusor de guineea la care am facut alergie
- o cantitate imensa de ura
- o mana de amintiri frumoase
- am reusit de ajung o data la mare in romania
- am fost 1 data in italia si am vazut si oceanul
- am fost la munte de cateva ori da nici o data la schii
- am adunat cateva accesorii pe care mi le doream
incerc sa spun lucruri bune, incerc sa nu fiu pesimista dar oare cum sa o fac?
am o relatie acum de 6 luni si ceva si cu toate ca il ador pur si simplu uneori mi se rupe sufletul cand ma gandesc ca nu as putea fi asa toata viata. nu pot sa inchid ochii la lucrurile pe care le face si la cele pe care nu le face...
cand si ce trebuie sa fac sa incep sa ma simt pregatita pentru viata?

No comments :